Jdi na obsah Jdi na menu
 


Návštěvní kniha

 

Zde můžete psát své připomínky a názory k informacím, které jste se na těchto stránkách dozvěděli.

PS. S reklamami na parní zařízení zobrazujících se na mých stránkách nemám nic společného. Hlavně ne s parním mopem. :-)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené se společností LUX (CZ), s.r.o.

(Jaroslav Vaníček, 26. 8. 2012 14:36)

Od kupní smlouvy uzavřené se společností LUX (CZ), s.r.o. lze odstoupit i přes hygienické znečištění přístroje, kvůli kterému pracovníci společnosti tvrdí, že odstoupení není možné. Stačí dodržet zákonem stanovené lhůty pro odstoupení a nebát se! Pro více informací mě kontaktujte na vanicek.jaroslav@email.cz

Re: Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené se společností LUX (CZ), s.r.o.

(Jiří Burian, 26. 8. 2012 14:57)

Zdravím pana Vaníčka,
tak se Vám to odstoupení od smlouvy se společností LUX povedlo?
Pokud ano tak gratuluji.
Pokud mohu případné zájemce o odstoupení od smlouvy s touto společností případně odkázat na Vás, aby jste jim pomohl s Vašimi skušenostmi, tak budou určitě vděčni.
Doporučuji si vždycky přečíst co říká zákon a nebát se.
Zákon je vždy nad tím, co je napsáno ve smlouvě.
Znění smlouvy nemůže zákon změnit.
Pokud je zákon na Vaší straně, tak nemůžete s těmito firmami prohrát.

Odpověď paní Blance Sýkorové

(Jiří Burian, 2. 7. 2011 19:03)

Můžete mi prosím na můj mail uvedený výše poslat Vaši mailovou adresu.
V odpovědi Vám popíšu co máte přesně dělat. Rozhodně nemá cenu komunikovat s delaerem. To je hlavní chyba, kterou zákazníci dělají. Dealer není zaměstnanes EKOLUXu, pracuje pro ni na smlouvu, takže smlouvu pouze předkládá zákazníkovi k podpisu. Smlouvu musíte zrušit podle Občanského zákoníku přímo u firmy EKOLUX do 14 dnu od podpisu.

Re: Odpověď paní Blance Sýkorové

(Vendul, 15. 8. 2012 22:14)

Dobrý den, prosím vás,mohl by jste mi poradit-jak legálně odstoupit od smlouvy na ekolux 8000? Podotýkám, že výrobek jsem již použila, ale nejsem s ním spokojená. Mockrát děkuji, Vendula (vkralova@seznam.cz)

Odpověď paní Naty

(Jiří Burian, 30. 5. 2012 23:13)

Dobry večer, bohužel jste neudělala vůbec dobry obchod. Za cenu parního čističe EKOLUX 8000 jste mohla pořídit parní vysavač s příslušenstvím k parnímu čističi a ještě by Vám pár tisicovek zbylo. Přivýdělek s parním vysavačem realný je, s parním čističem nelze čistit velké plochy, což asi známí budou požadovat.

Re: Odpověď paní Naty

(Naty, 1. 6. 2012 13:43)

Děkuji za odpověď, bohužel si to uvědomuji asi taky, že to nebyl až tak dobrý kup....mohl by jste mi poradit ještě ohledně reklamace? je šance, že mi jej vezmou zpět když byl použitý?? moc děkuji za info opravdu by to moc pomohlo

ekolux 8000

(Naty, 30. 5. 2012 22:42)

Dobrý večer, byl u mě dealer a vysavač jsem si koupila... chci se zeptat možná i ujistit zda jsem udělala správně máme 3 plus 1 malé dítě takže na můj úklid si myslím dobrý plus rodina takže si myslím, že takto bude využitý, ale co mě zajímá moc jsem na mateřské a jeden z důvodů proč jsem se rozhodla si jej zakoupit je přivýdělek pop známých je to reálné nebo naprostá hloupost..
v případě, že byl už použitý je šance, že mi jej vezmou zpět- pouze se ptám děkuji Naty

Parny cistic

(Ana, 10. 3. 2012 17:02)

Dobry den ,mozte mi poradit ohladom parneho cistica ,alebo vysavaca aka je najlepsia znacka ? som z toho jelen jeden vyrobok chvali a druhy zase nie ....neviem ktory si mam kupit ,ale za rozumnu cenu ..

ekolux, odstoupení od smlouvy

(Petr, 24. 2. 2012 12:56)

máte někdo zkušenosti s vrácením parního čističe? Podařilo se někomu ho vrátit? Pokud ano, kolik si naůčtují za to, že jste ho už použily? 9ky za odpověď

Re: ekolux, odstoupení od smlouvy

(Jiří Burian, 24. 2. 2012 16:14)

Vzhledem k tomu, že se jedná o nákup mimo provozovnu prodejce, tak je podle zákona třeba do 14 dnů prodejci doručit výpověď kupní smlouvy. Pokud je zboží čisté a nepoškozené, tak by po vás prodejce neměl žádat žádnou náhradu.

parní vysavač Elektra

(Lenka, 7. 12. 2011 14:19)

Dobrý den, chtěla bych znát Váš názor na parní vysavač Elektra, cena je docela vyšší cca 38000 a nevím, kdo je výrobce. Máme rodinný dům a v něm kočky a psa. Potřebuji vysavač hlavně na čištění koberců a čalounění. Děkuji

Re: parní vysavač Elektra

(Jiří Burian, 10. 12. 2011 11:43)

Bohužel jste neuvedla svoji mailovou adresu. Zaslal bych Vám kompletní vyjádření k tomuto výrobku s porovnámím s jinými výrobky. Cena ELEKTRY je poněkud vyšší než třeba Pulizie 909 PLUS, která ještě do konce roku bude stát 33.000,- Kč, pak pravděpodobně vlivem kurzu Kč/EUR dojde k jejímu zdražení. Kvalita obou výrobků co do výkonu je srovnatelná, Pulizie má možnost většího příslušenství. ELEKTRA může používat i chemické přípravky, což zase já za moc velkou výhodu nepovažuji. Páru používáme proto, abychom nemuseli používat chemii. :-)

Re: Re: parní vysavač Elektra

(Radim Krejčí, 5. 1. 2012 13:29)

1) Cena Elektry je vyšší než Pulizia 909 Plus, protože 909 Plus je jednokomorová, kdežto Elektra dvoukomorová, což je zásadní rozdíl. Dvoukomorová Pulizia 909 Evolution je o něco dražší než Elektra.
2) Není nutné "chemickou" funkci Elektry využívat a čisticí roztok přidávat, ale v některých případech se to velice osvědčuje: při obzvláště silných nečistotách na pevných plochách a také při čištění koberců, kdy trocha jemně přistříknuté chemie výrazně zvýší účinek páry. Elektra má plynule nastavitelné dávkování.
3) Žiji v domnění, že s možnostmi příslušenství je to naopak.
4) Zdravím Vás pane Buriane a Vámi zpracované a rozesílané srovnání Elektry s jinými výrobky by mě opravdu zajímalo. Kdyžtak mi je zašlete na info@parnicistice.cz . Předem děkuji.

Prosím o radu.

(DanaMensikova@seznam.cz, 27. 11. 2011 19:13)

Dobrý den,ráda bych se zeptala,jaký parní čistič by jste mi doporučil do rodinného domku.Ale jená se jen o úklid domácnosti.Někdy je více peněz méně,ne vždy je kvalita úměrná ceně.Nechtěla bych zbytečně moc investovat.
Děkuji za radu.
Dana Menšíková

Odpověď paní Renatě

(Jiří Burian, 12. 9. 2011 21:48)

Doporučuji postupovat dle občanského zákoníku:

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené mimo provozovnu

V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy uzavřené mimo prostory obvyklé k podnikání (tzn. v případě zakoupení zboží mimo provozovnu prodejce, čili typicky na různých předváděcích akcích v hotelech a restauracích nebo zboží zakoupeného od podomních prodejců u vás doma), pak můžete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a to do 14 dnů od jejího uzavření, nebo do jednoho měsíce v případě, že jste objednané zboží, od jehož koupě chcete odstoupit, ještě neobdrželi. V případě, že Vás prodejce písemně neupozorní na tyto možnosti odstoupení od kupní smlouvy podle §57 občan. zák., pak se tato lhůta prodlužuje až na jeden rok.

V takovém případě pak stačí,když prodejci zašlete dopis (případně spolu s vraceným zbožím), ve kterém musíte výslovně uvést, že odstupujete od kupní smlouvy v souladu s §57 občan. zák. (je důležité toto opravdu přesně specifikovat, jinak by Váš dopis mohl prodejce pojmout jako reklamaci a nikoliv odstoupení od smlouvy), dále pak uveďte, jakým způsobem Vám mají být vráceny peníze za zboží (včetně všech náležitých údajů jako číslo bankovního účtu či adresy příjemce složenky) a v případě, že odesíláte zpět zároveň i obdržené zboží, pak také nezapomeňte přiložit kopie veškerých dodacích listů, které jste spolu se zbožím obdrželi. Tento dopis pak zašlete doporučeně na adresu, kterou Vám prodejce pro tyto případy poskytl (jestliže neposkytl, pak zásilku odešlete přímo na adresu provozovny, případně na jinou kontaktní adresu prodejce). Peníze, které jste již za zboží zaplatili, Vám prodejce musí vrátit do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

Dávejte si ale pozor zejména při nakupování zboží v případech, kdy Vás prodejce navštívil u Vás doma – pokud si jej totiž za tímto účelem domů sami výslovně pozvete, pak už na odstoupení od kupní smlouvy podle výše uvedených pravidel nemáte nárok a budete muset postupovat tak, jako byste si zboží zakoupili běžným způsobem v prodejně. Prodejci toto ustanovení často obcházejí poznámkou v kupní smlouvě, ve které je velmi drobným písmem uvedeno, že jste si prodejce domů přímo pozvali za účelem uzavření této kupní smlouvy, a tím pádem pak musíte při odstoupení od kupní smlouvy postupovat stejně, jako v případě zakoupení zboží přímo v prodejně.

Ekolux 8000

(Renata, 9. 2. 2009 20:47)

Dobry vecer,nyni pred 14 dni tady byl dealer s tomto vyrobkem a cistic nam zapujcil s Na 14 dnu se smlouvou a s tim ze do teto doby budeme moci od smlouvy odstoupit.Zaplatili jsme zalohu 3500kc,a ze pokud odstoupime tato castka nam bude vracena.coz jsme odstoupit od smlouvy chteli,tak pan dealear neustale nestihal a telefony nam nezvedal.Kdyz se ozval tak byl na 3 dny pryc s tim ze se dostavi hned jak dorazi,ale v den kdy se mel dostavit jsme mu volali ale opet to nezvedal a obratem asi po hodine nam prisla sms ze je mimo CR.PREJ se dostavi zitra ale podle smlouvy,je zitra 14 den,kdy muzeme odstoupit od smlouvy.jak to vse tak vypada tak chce aby lhuta vyprsela a smlouva byla platna a my platili castku 35000kc,hlavne ze nam to nabidl ze slevou 4000kc za ekolux 8000 za rychle rozhodnuti.POkud mate nejaky dotaz napiste mi na Email micin20@seznam.cz....Nyni jsme se zarekli,ze od dealeru uz nechceme ani slyset a pokud budeme mit zajem o nejaky vyrobek,radeji si to objedname pres internet nebo primo na prodejne.Nam to stacilo.Takovy pristup od zamestnancu cili dealeru je dosti nechutny.Meli by si uvedomit,ze tim prichazi o zakazniky a lidi jsou take drbny ze?

Re: Ekolux 8000

(Blanka Sýkorová, 2. 7. 2011 15:11)

Dobrý den, chtěla jsem se zaptat, zda se Vám ekolux podařilo vrátit. My ho doma máme zadarmo - prý na vyzkoušeńí (ale návrh smlouvy = smlouvu jsme podepsat museli). Nyní se bojíme ho použít, aby se pak nenašla záminka (např. znečištění) pro nemožnost odstoupit od smlouvy. Rychle jsem si našla jiné obdobné stroje za míň než třetinovou cenu a navíc ani předváděný výkon nebyl 100%

Re: Re: Ekolux 8000

(Sarka, 12. 9. 2011 13:46)

Rozhodne ho nepouzivejte, najdou duvod, proc je stroj hygienicky zavadny a nevezmou ho zpatky.

Pulizia - dodanie a servis na Slovensku

(Karin, 31. 8. 2011 21:30)

Dobrý deň,
môžete mi prosím povedať ako je to s dodávkou parného vysavača na Slovensko a čo v prípade, keď bude potrebovať servis? Tiež Vás poprosím zaslať cenovú ponuku na Pulizia 909 Plus a Evolution. Pôvodne som uvažovala Kaercher SV 1902, ale možno zmením názor. Máme byt 100m2, lamino/dlažba, rada by som ním umývala okná, sprch.kút, sanitu, kuch.linku, čistiť sedačku, dezinfikovať hračky atď. Uvítala by som, aby batérie a v podstate všetko zostalo po čistení lesklé, tzn.nie len ´ofúknuť´parou, ale potrebujem aj nejaký nádstavec na leštenie. Môj e-mail: karin.gorna@chello.sk Ďakujem :)

Odpověď paní Žáčkové

(Jiří Burian, 30. 8. 2011 10:50)

Dobrý den,
bohužel zatím nemám žádnou informaci o možnosti zapůjčení parního čističe. Otázka je, zda je při univerzálnosti tohoto zařízení při úklidu vhodné si toto zařízení půjčovat. Pokud si nastavim, že využití suchého vysavače při úklidu je 15%, tak využití parního vysavače je 100%. V domácnosti je takových možností, kde použít při úklidu páru, že by asi náklady na půjčování značně převýšily náklady na zakoupení. Musíte počítat s tím, že půjčovny mají nastavenu cenu za půjčení tak, aby se jim dané zařízení zaplatilo za dva roky, aby alespoň ještě rok vydělávalo. Když k tomu připočítáte dopravné, protože půjčovny zatím určitě nejsou v každém městě, tak se mi zdá, že se to finančně nevyplatí. Něco jiného je, půjčit si něco jednorázově jednou nebo dvakrát do roka, kde by po zbytek roku bylo zařízení nevyužité, ale zařízení, které potřebujete jednou i dvakrát týdně se nemůže vyplatit půjčovat. Takovou cenu za půjčení půjčovny určitě nastavenou mít nebudou.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

následující »



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA