Návštěvní kniha
Zde můžete psát své připomínky a názory k informacím, které jste se na těchto stránkách dozvěděli.
PS. S reklamami na parní zařízení zobrazujících se na mých stránkách nemám nic společného. Hlavně ne s parním mopem. :-)
Komentáře
Přehled komentářů
Odkaz na presentaci videa Vám dát nemohu, protože se jedná o značný objem dat na DVD. Mohu Vám to DVD v návodem na videu zaslat poštou, pokud mi na mail zašlete Vaši poštovní adresu.
unitekno 909
(fialka, 25. 2. 2009 15:47)
Dobry den, pan Burian,
dakujem velmi pekne za odpovede do emailu.
Mohli by ste mi prosim poslat navod na pouzitie a link na prezentacne videa unitekno?
Dakujem velmi pekne za Vas cas!
Katka
909 vs. 1902 vs. Euroflex vs. Steamvac
(FIALKA, 24. 2. 2009 4:33)
Dobry den, pan Burian,
dakujem Vam velmi pekne za Vasu vycerpavajucu odpoved, za info a prilohy v emailu.
Mam na Vas este par dotazov:
1) Dnes som volala do firmy Karcher a aj ustne mi potvrdili to co maju na strankach uvedene, teda: "Model SV 1902 má vlastnost neomezené doby práce, jelikož disponuje systémem dvou nádrží. Nádrž na studenou vodu může být kdykoli během práce doplněna a stroj si sám přečerpává vodu do ohřevového kotle. Tím odpadají nepříjemné prostoje v práci zapříčiněné čekáním na dohřátí doplněné vody." V tomto sa uz prestavam orientovat. Nemate prosim k disozicii navod na pouzitie? Alebo Vasu odpoved nizsie uvedenu ste mi napisali odtial?
2) Mam par otazok konkretne na 909:
a) je mozne unitekno pouzivat tiez ako normalny klasicky vysavac, ktory vysaje napriklad aj tazsiu suchu spinu na podlahe? (napr. hlina, kamienky...)
b) unitecno ma vodny, ocelovy, polyesterovy a antistaticky filter... ako casto sa musia cistit/menit a kolko stoja?
c) Su niektore filtre trvale?
d) preco nema Hepa filter?
e) predpokladam, ze kartac na podlahu ma nejaky gumovy podstavec - nevytvaraju sa smuhy po parnom cisteni na podlahe? Predpokladam, ze navlek sa nepouziva, ak zvolime funkciu klasickeho vysatia, parenia a susenia v jdnom kroku.
f) uvazuje sa v buducnosti znizit jeho cenu?
g) Ake nevyhody ma unitecno 909?
3) A ako by ste prosim porovnali tychto dalsich dvoch konkurentov unitekna, ktory su takmer o polovicu lacnejsi?
http://www.medicaldevices.cz//parni-vysavac-cistic-euroflex-monster-sv235.htm
http://www.medicaldevices.cz/parni-vysavac-exclusive-steamvac-di4.htm
BUDEM SA TESIT NA ODPOVEDE A ESTE RAZ DAKUJEM AZ VAS CAS! PRIJEMNY DEN! KATKA FIALOVA
Odpověď paní Vondrákové
(Jiří Burian, 23. 2. 2009 22:09)
Dobrý večer,
požadované informace Vám posílám mailem. Pokud Vám náhodou nedorazí, protože se už jedná o značný objem dat, tak se mi ozvěte na můj mail.
Parní čistič
(Vondráková, 23. 2. 2009 21:49)Dobrý den, poslední dobou si pohrávám s myšlenkou,že bych si koupila parní čistič.Nemám ovšem s tímto přístrojem žádné zkušenosti a ani nikdo z blízkého okolí. Prosím o doporučení parního čističe. Jedná se mi o využití především v koupelně,na WC, okna, žaluzie. Děkuji. vondrakovar@centrum.cz
Odpověď panu Smidovi
(Jiří Burian, 23. 2. 2009 21:27)
Dobry večer,
o tomto zařízení vím, rotační separátor je zajímavé řešení, jestli je lepší než HEPA filtr nemám možnost ověřit. S HEPA filtrem jsem u Pulizie 909 PLUS zatím uváděný problém nezaznamenal. Zařízení má také oproti Pulizii 909 PLUS několik nevýhod, ale to je dáno tím, že se u Priaultu jedná o starší výrobek. Moje výhrada se ale týká úplně jiné oblasti, kterou jsem ochotem sdělit pouze na mail, nikoliv takto veřejně.
Odpoved panu Burianovi
(Petr Smida, 23. 2. 2009 21:09)
Děkuji Vám za rychlou odpověď a zaslání informací na email. Vidím, že favorizujete Pulizia 909. Pokud se už ovšem pohybujeme v těchto cenových relacích, tak na jiných diskuzních fórech doporučují také parní vysavač Priault, který má cituji: "...filtrační technologii rotačního separátoru, tedy prvku, který byl doposud znám jen u luxusních vysávacích systémů typu Rainbow nebo AURA Roboclean. Posuzování užitné hodnoty nelze omezit pouze na parní jednotku. Právě filtrace totiž bývá kámenem úrazu vodních vysavačů: část nečistot mnohdy vodní nádrží jen proletí, namočí se a tím i snáze nalepí na následné polyesterové nebo HEPA filtry: ty se tak stávají těžko prostupnou překážkou a semeništěm plísní, vyfukovaných do ovzduší.
Konec citátu.
Nevím přesně, co filtrační separátor je, k předvedení výrobku jsem se ještě nedostal. Máte na tuto funkci nějaký názor? Cena tohoto výrobku je o 20% vyšší než u Pulizia 909 Plus.
A závěrem - jaký je funkční a cenový rozdíl mezi Pulizia 909 Plus a Evolution? Zdravi Smida
Odpověď panu Zlatému
(Jiří Burian, 23. 2. 2009 19:16)
Dobrý večer,
máte pravdu, verze Pulizie 909 PLUS má pouze bojler. Bojler ale má kapacitu 2,7 litru a hlavně má patentovaný uzávěr, který můžete okamžitě otevřít, jakmile dojde pára a dolít do bojleru horkou vodu z konvice, takže nemusíte čekat, až se voda ohřeje a můžete za cca 3 minuty pracovat dalších 17 minut na plný výkon. Další informace Vám pošlu na uvedený mail. Cena je vyšší cca o 100%.
Kärcher - Pulizia
(Petr Smida, 23. 2. 2009 19:07)
Dobrý den,
opravte mne, jestli se mýlím, ale v odpovědi paní Fialové jste srovnával Kärcher SV 1902 s Pulizia 909 Plus. Tento parní vysavač má ale, pokud mám správné informace, pouze jednokomorový systém. Dvoukomorový má verze 909 Evolution. Další věc, která zajímá asi nejen mne - mohl byste (bez uvedení konkrétních cen) uvést, o kolik procent je Pulizia dražší než Kärcher? Případně mi můžete poslat nějakou nabídku parních vysavačů (nejlépe se srovnávací tabulkou) na mail zlaty.g@seznam.cz
Odpověď paní Bobině :-)
(Jiří Burian, 23. 2. 2009 17:05)
Dobrý den,
zkuste mi napsat na můj mail j.burian@volny.cz Váš kontakt a dostanete ode mne hromadu informací pro Vaše rozhodnutí.
Nejdřív je třeba rozhodnout, zda chcete parní čistič nebo parní vysavač.
tak tedy, který koupit???
(bobina, 23. 2. 2009 16:57)marně se snažím ve všech příspěvcích najít přístroj, který bude výkonným čističem, avšak včetně vysavače. toto splnuje pouze sv 1902?. poradte mi, prosím, který z celé škály nabídek je nejúčinnější a který byste doporučil, resp. se zeptám takto -který byste si pořídil vy sám? děkuji
Odpověď paní Fialové
(Jiří Burian, 22. 2. 2009 10:18)
Dobrý den, poslala jste dva příspěvky, každý ale do jiné části webu. Pokusím se zde odpovědět na všechny dotazy najednou.
Mailem Vám pošlu srovnání parametrů parního vysavače Karcher SV1902 a parního vysavače Pulizie 909 PLUS. Uvedu zde pouze zakladní parametry v pořadí SV1902:Pulizie 909 PLUS.
Velikost bojleru 1,2L, velikost dolévací nadrže 0,5L: Velikost bojleru 3,2L, náplň vody 2,7L.
Doba práce na plný výkon 6,75 min. + 2,8 min, každé 2,8 minuty dolít další vodu: 17 minut, každých 17 minut dolít další vodu.
Tlak páry 4bary: 4,8barů.
Sací výkon 210mbarů: 335mbarů.
Objem nádrže na špinavou vodu min. 1,2L/max. 1,8L: min. 1L/max. 3,2L. Na konci práce musíte veškeré hadice vymýt od nalepené špíny. Díky sacímu výkonu a objemu nádrže na špinavou vodu to u Pulizie 909 PLUS vyřešíte tak, že vylejete špinavou vodu a vysajete 4 litry čisté vody do nádrže a máte hadice čisté. U SV1902 můžete nasát maximálně 2L, pokud to vysavač skoro s polovičním výkonem zvládne. Nemám to vyzkoušené, nemohu hodnotit. Rozdílu v obou zařízení je podstatně více. Uklidíte i s parním vysavačem SV1902, jedná se o to, zda je Vaší prioritou cena, nebo funkčnost zařízení. Karcher splní svou funkci, ale svou funkčností nenadchne.
Odpověď na Vaše dotazy v rubrice: "Ukázka práce s parním vysavačem":
1) Je naprosto zbytečné nejdříve suchým vysavačem podlahu vysávat a pak ji následně ještě vysávat s párou parním vysavačem. Parní vysavač Pulizie 909 PLUS vysaje a umyje podlahu v jednom kroku a po umytí je podlaha naprosto suchá. Jedna nádrž Vám vydrží na všechny tři místnosti. Jestli bude také podlaha po čištění parním vysavačem SV1902 dokonale suchá nemám vyzkoušeno. Na tři místnosti budete muset cca 4x až 5x dolít vodu do bojleru, což je 2,5L, u Pulizie 909 PLUS to je 2,7L.
2) Pulizie 909 PLUS nemá dolévací nádržku, protože ji díky patentovanému uzávěru bojleru nepotřebuje. Dojde voda, okamžitě otevřete uzávěr, dolejete horkou vodu z konvice a pokračujete v práci. U SV1902 musíte po dolití čekat, až se Vám nová voda v bojleru ohřeje, do dolévací nádržky není možné nalévat horkou vodu.
3)Platí, že tam kde na úklid použijete MOP nebo mokrý hadr, tak můžete použít i páru. Výhodou parního vysavače Pulizie 909 PLUS oproti MOPu nebo mokrému hadru je to, že podlaha je po aplikaci dokonale suchá, voda nenateče do spár, protože se okamžitě odsává a zbytek se okamžitě odpařuje. Pokud si nejste jistá co jakýkoliv předmět při použití páry provede, máte dvě možnosti:
A) Dotázat se u výrobce.
B) Vyzkoušet páru na předmětu v místě, kde to nebude vidět a počkat co se stane. Při správně položené plovoucí podlaze by ji pára neměla ublížit. Určitě nedojde k naboptnání podlahy vodou, toto nebezpečí je podstatně větší při použití MOPu nebo mokrého hadru, kdy voda nateče do spár.
Karcher SV 1902 - kto je jeho konkurent?
(fialka, 22. 2. 2009 5:13)Dobry den, som rozhodnuta si kupit Karcher SV 1902, ale som zvedava na vase porovnanie s inymi parno/vodnymi vysavacmi-cisticmi, ktore by boli vhodne do 120m2 bytu s laminatovou podlahou bez kobercov. Som alergik. Velmi pekne dakujem za vcasnu odpoved. Moj email je katarina.fialova@gmail.com
odpověď panu Burianovi
(Hana Šináglová, 21. 2. 2009 16:14)Dobrý den pane Buriane, dezinfekce a sterilizace není stejná činnost, jen jsem tím chtěla říci, že je potřeba i čas http://cs.wikipedia.org/wiki/Desinfekce. Setkání se určitě nebráním, taky se ráda dozvím něco nového, slyšela jsem, že párou lze vyčistit trouba, ale nedokáži si to představit, umím vyčistit troubu jako by byla nová, ale za pomoci chemie. Třeba mi zodpovíte i další otázky k parnímu čističi a my ho při své práci začneme hojněji využívat (zatím nachází uplatnění pouze u radiátorů). Taky jsem se docela zasmála a to upřímně, u mytí kuchyně, při znalosti správných postupů a přípravků, tu kuchyň stihnu za méně než je uváděný čas a rozhodně schvácená nebudu:o)))), ale věřím, že člověk nepostižený úklidem a s běžně dostupnými prostředky tomu nevěří,(mluvíme o pravidelném úklidu 1x týdně, jasně, že pokud se kuchyň uklizí 1x za rok, tak mi 45 minut nestačí) nejvíce času při úklidu zabere koupelna, na tu dávám cca 30 min. Moje číslo je 775 909 402, když budete mít zájem, tak se ozvěte, budu ráda. Pěkný víkend Hana Šináglová
Odpověď paní Šináglové
(Jiří Burian, 21. 2. 2009 14:15)
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek. Byla by jste ochotna se na tomto webu podělit o své zkušenosti třeba se správným použitím vysavače? Rád je tady na webu zveřejním. Parní vysavač lze použít i jako suchý vysavač, takže by se zvýšila pro zájemce o parní zařízení užitná hodnota daného zařízení. Jestli bych Vás ještě mohl požádat o definici pojmů DESINFEKCE a STERILIZACE. Prohledával jsem internet, ale zatím jsem se nedopátral toho, zda se jedna o stejnou činnost. Zařízení z úvodního obrázku už dlouho nepoužívám a už ani netvrdím, že je to nejlepší zařízení na úklid. :-) Sohlasím s Vámi, že třeba starý vodní kámen párou neostraníte. Jinak bych uvítal možnost se s Vámi setkat a případně některé způsoby čištění vyzkoušet v praxi pod Vaším dohledem.
ne se vším úplmě souhlasím
(Hana Šináglová, 21. 2. 2009 13:00)Dobrý den, zabývám se profesionálním úklidem a jsem držitelem několika certifikátů jakosti, z tohoto titulu si dovoluji nesouhlasit s některými věcmi, které zde uvádíte. Budu naprosto konkrétní. U čištění koberce uvádíte, že byl použit vodní vysavač, bohužel už v tomto nemáte pravdu, protože na fotografii je zobrazen extraktor. Dle všeho s parním čističem umíte zacházet, pravděpodobně jste prošel kurzem používání a nebo se dlouhý čas učíte pokus omyl, měl jste stejný čas i u extraktoru? S každým strojem je potřeba umět zacházet a vědět správné technologické postupy, aby jeho účinky byly 100%, asi by jste divil, když Vám řeknu, že 90% lidi neumí správně používat vysavač, indikátorem jsou sešlapaná místa na koberci, při správném používání vysavače, se to za běžného provozu nestane. Nechci a nebudu hodnotit co je lepší, každý věří něčemu, ale po Vás to chci také, to že někdo s něčím neumí zacházet, ještě neznamená, že je to špatné. Mám ve své úklidové výbavě, mimo jinými, stejný parní čistič, který je na fotografii na úvodní stránce, ale určitě ho neřadím mezi přední stroje na každodenní úklid a už vůbec si netroufnu tvrdit, že dokonale dezinfikuje, protože to není pravda. I ve sterilizátoru musí být nástroje pod určitým tlakem, teplotě a hlavně času, což ty tři vteřiny, kdy přejíždíte jedno místo na koberci určitě nejsou. Používám několik strojů, každý je dobrý na něco jiného a hlavně, ne každá nečistota lze odstranit pouze párou, docela bych chtěla vidět odstraňování žvýkačky z koberce párou:o))) Přeji příjemný den Hana Šináglová, člen České asociace úklidu a čištění
Odpověď panu Vévodovi
(Jiří Burian, 10. 2. 2009 23:51)
Dobry večer,
dnes už nemám sílu odpovědět. Odpověď Vám zašlu zítra mailem.
Parní čistič
(Zdeněk Vévoda, 10. 2. 2009 23:45)
Dobrý večer,
prosím o doporučení, který z parních čističů by splňoval požadavky na úklid domácnosti v rodiném domě o rozměrech cca 200 m2. Děkuji
vevodaz@volny.cz
Ještě doplnění k odstoupení od smlouvy
(Jiří Burian, 9. 2. 2009 22:06)Pokud je zítra poslední den na odstoupení od smlouvy, tak rychle sepiště odstoupení od smlouvy a se zítřejším datem odešlete na firmu. Ještě lepší varianta by byla zároveň to odeslat faxem nebo mailem, pokud je na smlouvě uveden, aby to dostali včas, i když na dopise zítřejší datum bude uvedeno. Přeci jenom jste zaplatili 3.500,- Kč a budete je chtít od firmy vrátit. Je třeba postupovat přesně podle instrukcí uvedených na smlouvě, pak by jste neměli mít větší problém s odstoupením od smlouvy a vrácením peněz. Zákazníci dělají chybu, že si nepřečtou přesné instrukce k odstoupení od smlouvy a čekají na příchod dealera. To už opravdu může být pozdě a je to velice těžko prokazatelné před případným soudem, že jste chtěli od smlouvy odstoupit. Doporučuji si dobře přečíst znění smlouvy. Ještě lepší je si také přečíst znění občanského zákona, který je dané smlouvě nadřazen a citovat ho do odstoupení od smlouvy.
Odpověď paní Renatě
(Jiří Burian, 9. 2. 2009 21:50)
Dobrý večer,
nepostupujete správně, je třeba od smlouvy odstoupit písemně. Protože to, že jste dealera sháněli telefonem nemusí být dostatečně prokazatelné pře případným soudem. Napište odstoupení od smlouvy a doporučeně zašlete přimo na firmu. Při tomto nákupu máte ze zákona možnost odstoupení od smlouvy, pokud budete nakupovat v obchodě, tak už tuto možnost mít nemusíte.
Odpověď paní Fialové
(Jiří Burian, 25. 2. 2009 22:46)